mandag 2. mai 2011

Sommerfugler, mange sommerfugler.

Dagen idag begynte jo så bra, og når jeg kjente idèene komme, måtte jeg jo bare sette meg ned og gjøre ferdig denne lille boksen. Inspirasjonen til denne fant jeg en stund tilbake hos Wenche




Since this day started off so good, and I felt the ideas coming on, I just had to finish this Magic Box. The inspiration for this box I found a while back in Wenches blog.




Sommerfugler i fleng. Og det er så deilig at sommeren er på vei.
Butterflies all over. I love that summer is on it's way.



















Jeg har brukt hvit Bazill, mønsterark fra Maja Design, blomster stanset ut med EK Success, utstansede sommerfugler, blonde, halvperler fra Kort & Godt, tekststempelet er fra Storyteller og hjertestempelet er fra Kort & Godt.





I've used white Bazill, papers from Maja Design, flowers made with punch from EK Success, punched butterflies, lace, halfpearls from Kort & Godt, textstamps from Storyteller and a heart stamp from Kort & Godt.





Jeg deltar i disse utfordringene:






















Takk for at du titter innom. Legg gjerne igjen noen spor. ;o))



Klem

3 kommentarer:

  1. Fabulous project! Great take on the diecuts and punches challenge. Thanks for playing along with the Wags 'n Whiskers Challenge.
    ~Lacey
    www.stampandcreate.com
    Wags 'n Whiskers Rubber Stamps

    SvarSlett
  2. Så lekker boks Line:-))
    Nydelige sommerfugler og flott pyntet!

    Takk for at du deltar hos Sukkersøtt.
    Lykke til!!
    Klem Astrid:-)

    SvarSlett
  3. beautiful! the butterfly topper is perfect! thanks for playing along with us at the Shoe!

    SvarSlett