Viser innlegg med etiketten jul. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten jul. Vis alle innlegg

lørdag 17. november 2018

❤ Gledelig Jul - DT bidrag hos Scrappiness ❤

God morgen.
Idag har jeg en liten tutorial på en kaffeboks å vise frem.
Tutorialen finner du hos Scrappiness.

 Inspirasjon og mål til denne fant jeg hos Torill Haugen. 



Sånn ble min ferdige pyntede boks.



Så da håper jeg du også ble inspirert 
til å lage deg en kaffeboks.

Klem fra DT Line 

onsdag 14. november 2018

❤ Julehilsen - DT bidrag hos Scrappiness ❤

God morgen alle sammen. 
Da var vi kommet til onsdag og jeg har gleden av
å dele litt inspirasjon med dere idag.

Nå når det nærmer seg jul, så synes jeg det er 
så koselig å ha litt forberedelser sammen med datteren min.



Hun elsker når vi setter oss ned for å lage ting,
og da valgte vi hjemmelagede pakkelapper denne gangen.



Vi fant frem de stemplene vi ønsket, en dies som passet og satte igang.


Disse Julestemplene fra Papirdesign passer jo perfekt til dette.


Noen av pakkelappene pyntet vi litt ekstra på med bling. Det er jo påkrevd.

Så da håper jeg du har blitt inspirert til å kanskje lage noen helt enkle,
men fremdeles hjemmelagede pakkelapper. 
Og kanskje har du også et barn eller flere som vil være med.

Ha en flott onsdag.
Kos dere og vær kreativ.
Klem fra Line



Stempel: Papirdesign
Papirer: Bazzill kraft.
Verktøy: Dies fra Papirdesign og hulltang.
Pynt: Bling og hamp

torsdag 1. november 2018

❤ Gledelig Jul - DT Bidrag hos Scrap from your heart. ❤

God Torsdag alle sammen, 
vi er nå klare for November, vinteren er underveis
 og da presenterer vi vår tjuesyvende utfordring.

Og utfordringen denne gangen er: Jul.

❤❤❤

Good Thursday everybody,


we're now ready for November, winter is coming
and we are ready with our twentyseventh challenge.

And the challenge this time is Christmas.


❤❤❤

Our sponsor this month is

Kort & Godt Hobby as er et grossistfirma som hovedsaklig selger stempel, mønsterpapir, papirblomster, blonder, metallcharms, metallskilt, notisbøker, bursdagskort, invitasjoner, bordkort og servietter med norske tekster.
De aller fleste produktene er produserte kun for Kort & Godt Hobby AS.

❤❤❤




Og her er hva jeg har laget:

Juletags/merkelapper





Denne utfordringen går til 28. November kl 20.00
Lykke til!
 
 

Ha en nydelig og kreativ dag,
klem fra Line

søndag 3. desember 2017

❤ Gledelig Jul ❤

Litt sent ute denne gangen,
men vi har en ny utfordring hos Scrap From Your Heart.

Lag på lag lyder oppgaven denne gangen.

Og her er hva jeg har laget.





Jeg har laget en lag på lag tag med rester. 
Inspirasjon til denne fant jeg hos Papirdesign.



Motivet fra Morgan's ArtWorld er fargelagt med Prismacolor.




Så da gjenstår bare å ønske dere alle en riktig god uke,
klem fra Line


Jeg deltar hos:


Motiv: Morgan's Artworld - Winter Fae 2
Papir: Bazzil - Kraft.  Papirdesign - Gledelig Jul - KristornVinter & snø og Iskrystall
Verktøy: Dies - Papirdesign - Snøfnugg- små
Annet: Motivet er gått over med Distress micro Glaze og Perfect Pearls.
Pynt: PD 14956 Trefigur (sprayet med brun mist) og Krystaller fra Prima.
Medium: Prismacolor

fredag 24. november 2017

❤ God Jul ❤

Oi, da var vi jammen kommet til fredagog helgen banker på døren.

Men aller først vil jeg vise dere erjulekort jeg har kost meg veldig med å lage.

Jeg var så heldig å få noen godbiter fra Papirdesigni gave av mannen min, og da var jeg ikkesen med å ta de i bruk.




Et litt enkelt pyntet julekort, 
for jeg ønsket at den gode nissen skulle være i fokus.

Denne godingen er fargelagt med Distress Ink.

Det er to tekstfelt i dette kortet, det første ligger bak nissen.

Det andre er inne i kortet. Disse tekstene fra Papirdesign er så koselige.



Så da gjenstår bare å ønske dere alle en riktig god helg,
klem fra Line

Jeg deltar hos:





Tekst: Papirdesign - Det du håper på.
Motiv: Papirdesign - Nisse med lykt
Papir: Bazzil - Hvit og Admiral.  Papirdesign - Gledelig Jul - Kristorn og Vinter & snø
Verktøy: Dies - Papirdesign - Julekule (teksten) og Granbarkrans
Annet: Alle kanter er svertet med Distress Ink - Pumice Stone
Medium: Distress Ink
Farger:  Tattered rosevintage photo og aged mahogany (ansikt), Faded Jeans, Black sootsqueezed lemonade og scattered straw.

tirsdag 31. oktober 2017

❤ God Jul ❤

Jul ja, ikke langt igjen dit.

Og jammen har jeg klart å få laget et julekort.





Jeg må innrømme at den nye Juleserien til Papirdesign er en stor favoritt.


For ikke å snakke om de nye diesene.




Paper: Red bazzil and kraft
DP: Papirdesign - Julestemning - Amaryllis og Julekvitter
Stamp: Unknown
Other: dies from Papirdesign, flowers from Papirdesign. 
I used the text diecut from PD 17313 Julekule from Papirdesign.

Jeg deltar hos / I'm entering in:

Papirdesign: Oktoberutfordring - Bingo (hamp, blomster, sirkler)

Takk for at du titter innom, legg gjerne igjen noen spor.

torsdag 15. desember 2016

♥ Gledelig jul - GDT hos Kreativ Scrapping ♥

I dag har jeg et nytt kort å vise dere,
og en veldig koselig nyhet.

For denne gangen er jeg gjestedesigner for Kreativ Scrapping.

Det var så utrolig koselig å få være med nå i Desember.



Og siden temaet i Desember er jul, så måtte det jo bli et julekort.

Så jeg har laget et shaker kort med julepapirer fra Pion Design.
De finner du her.


Glitteret jeg har brukt finner du her.

Størrelse: 15x15
Blekk: Memento – Rich Cocoa 
Stempler: Papirdesign 
Papir: Bazzil,  Pion Design  
Pynt: Donna Salazar - Fairy dust 
Utstyr: Dies - spellbinder (sirkel) 
Teknikker: Jeg valgte å lage et shaker kort. 
Selve åpningen er i fremsiden av kortet og laget en ramme rundt med dies. 
Brukte et motiv jeg tok igjen fra mønsterarkene 
for å lage en ordentlig effekt av å se ut vinduet.

Takk for at du titter innom.


mandag 5. desember 2016

♥ Jul med hjerter - DT bidrag hos Scrap from your heart ♥

Da var Desember her, 
og vi er klare med vår fjerde utfordring og en giveaway.


Now December  is here, 

and we are ready with our fourth challenge and a giveaway.




Og denne utfordringen lyder som følger:


Jul med hjerter.


And this challenge is as follows:


Christmas with hearts




Og denne gangen er det Design teamet som 
sponser en premie hver, og velger hver sin vinner.

And this time it's the Design team who is sponsoring one prize each,
and will be picking each a winner.

For å kunne vinne en premie må du:

1. Legge bidraget ditt i linken nederst i innlegget
2. Bli en følger av bloggen vår.
3. De som er på Facebook,  
bli medlem av gruppen på på Facebook her

To be able to win you have to:

1. Add your contribution to the inlinkz at the bottom of the page.
2. Be a follower of our blog.
3.  For those how are on Facebook,
become a member of our Facebook group here.

Og her er hva jeg har laget:

Jeg har brukt papirer fra Maja Design - I Wish



 Julestjernen er fargelagt med prismacolor.



 Jeg valgte å ta opp igjen motivet med å stanse ut en julestjerne også.


Nå håper jeg at dere er blitt inspirert til å prøve også.
Vi gleder oss til å se hva dere lager.


Denne utfordringen går til 28. Desember kl 20.00
Lykke til!

søndag 20. november 2016

♥ Merry Christmas - DT contribution over at Morgan's ArtWorld. ♥

Hello everybody.

A bit overdue, but we have a new challenge over at Morgan's ArtWorld.





And here is what I've made:



A clean and simple card, where the stamp is really shown.




This beautiful stamp is colored with Prismacolor and Luminance.
 Winter Fae can be found in the shop here.



And the beautiful papers are from Papirdesign.


So I really hope you come on over to Morgan's Artworld and join
our challenge.


Thank you so much for stopping by, and I wish you all a great and creative weekend.

Hugs Line