torsdag 1. januar 2015

Årets første Julekort - This years first Christmas card

Jeg har satt meg som mål å lage 2 julekort i måneden i 2015. 
Og da vil jeg si at jeg ligger godt an.
I sat a goal to make 2 Christmas cards a month in 2015.
And I think i'll get there. 



Blått minner om is og snø.
Blue reminds me of ice and snow.


Et Juleposekort.


Disse papirene fra Pion er jo så flotte motiver i seg selv.
These papers from Pion are so beautiful.


Litt hvitt embossingpulver gir litt snøeffekt.
Some white embossingpowder gives a little snoweffect.


Nydelige stjerner fra Memory box.
Beautiful stars from Memory box



Paper:  White paperbag and blue/grey cardstock. 
DP - Pion Design - Days of winter - Erik and Elsa & Church
Text: Kort & Godt 
Embellishment: ribbon, flowers, pearls, cheesecloth & charm
Other: Memory box dies, hand sewn edges,  
all edges are distressed with memento - grey flannel. 

Jeg deltar hos/I'm entering in:


Takk for at du titter innom. Legg gjerne igjen noen spor.


Klem Line 








4 kommentarer:

  1. En utmärkt föresats med två julkort i månaden, så slipper du stressa i november/december!

    Det här är en väldigt flott kort i fin stil och med otroligt vacker blomsteruppsättning och läckra stjärnor!

    Tack för att du deltar i Hjertebodens utmaning och Gott nytt år!

    SvarSlett
  2. Nydelig posekort. Så lekkert et motiv og flott pynta. Takk for at du deltar hos Sketchy Colors, lykke til.
    Klem Monica

    SvarSlett
  3. Beautifully crafted card, Stunning, so much attention to detail, gorgeous. Thanks for joining us at Robyn's Fetish Challenges this week

    SvarSlett
  4. Nydelig kort du har laget.
    Jeg er enig i at det er lurt å komme i gang så tidlig som mullig med julekortene, og lage noen gjennom hele året :)
    Takk for at du deltar på utfordringen vår hos Hjerteboden.
    Hilsen fra Jeanett

    SvarSlett