onsdag 2. desember 2015

♥ Julealbum / Christmasalbum ♥

God morgen og velkommen til vår nye utfordring som denne gang er :


Denne gang har vi med oss disse flotte sponsorer:

Digitale bilder fra

Sponsor 

Digitale bilder fra
Sponsor

Lekre ting fra

Sponsor


Her er mitt Dt-bidrag denne gang. (Obs! Masse bilder)

 


På Scrap and Pearl i Stockholm kom jeg over en tutorial på et album, og her er min versjon:


Stickles rundt kanten glitrer så fint.


Disse Pion papirene er bare nydelige.

En tag til å skrive hilsner på.

Kanskje noen bilder.

Utklipps bildene er utrolig vakre i seg selv.

Flere tag'er å skrive på.

Så herlig når hele motivet kan brukes.



Flere tag'er.







Størrelse: 41/4 x 6 inch
Blekk: Ranger - Distress Ink Stormy Sky. 
Kartong: Pion Design Palette, Mønsterpapir: Piondesign - Glistening Season
Pynt: Bånd og blonder 
Utstyr: Stickles - Star Dust
Teknikk: Mal og inspirasjon til denne er hentet hos Skaparlusten - https://www.youtube.com/watch?v=LajceLLwPmw&feature=youtu.be&app=desktop, båndet er farget med Distress Ink, alle kanter er svertet med Distress Ink.  

Jeg deltar hos: 
Nordsalten: #129 - følg en oppskrift eller tutorial
(tutorialen jeg fulgte er HER)
Pion Design Blogg: December Challenge - Inspirert av teksten: Christmas Wishes
Kort 'o' Mania: #142 - Glitrende Jul


Takk for at du titter innom.


Legg gjerne igjen noen spor.


Klem Line

4 kommentarer:

  1. Nydelig album Line, og disse arkene fra Pion er bare sååå vakre :-) Takk for at du deltar hos Nordsalten Hobbyklubbs utfordring. Klem fra Rita

    SvarSlett
  2. Vilket vackert album du gjort med så många fina sidor. Tack för att du är med i Pion Design Challenge.

    SvarSlett
  3. Jätte snyggt album, tack för du deltar i Pion designs challange. Kram Dt- Johanna

    SvarSlett
  4. Dett er virkelig lekkert,Line!Nydelige ark fra Pion,
    tror jeg må prøve meg på et sånn album,ja ;)
    Ha en flott adventstid!
    Klem,Kari :)

    SvarSlett