tirsdag 10. mai 2016

♥ Vennskap ♥ DT bidrag hos KaBoks.

God tirsdag alle sammen.
Vi er kommet til andre uken i mai, og det er nydelig vær om dagen. Og i dag har jeg lyst til å dele litt inspirasjon med dere.
vennskap2
Vi har jo fått så mange lekre nye dies å leke oss med hos KaBoks.
vennskap
Og med den diesen fra die-namics, jeg har laget bakgrunnen med, og pionarkene så trengte jeg ikke mer enn et enkelt ord som sier veldig mye.
vennskap3
Og igjen har jeg brukt hvit tekst i bunnen for å få en fin skygge.
Diesen jeg har brukt finner dere her.
image
Så da håper jeg du tar deg tid til å være litt kreativ og kanskje lage et kort til en god venn, i en ellers så travel hverdag.
Klem fra Line

1 kommentar:

  1. Dette er nydelig! Fikk denne dies i posten forrige uke. .. så no må det prøves 😊

    SvarSlett