søndag 3. desember 2017

❤ Gledelig Jul ❤

Litt sent ute denne gangen,
men vi har en ny utfordring hos Scrap From Your Heart.

Lag på lag lyder oppgaven denne gangen.

Og her er hva jeg har laget.





Jeg har laget en lag på lag tag med rester. 
Inspirasjon til denne fant jeg hos Papirdesign.



Motivet fra Morgan's ArtWorld er fargelagt med Prismacolor.




Så da gjenstår bare å ønske dere alle en riktig god uke,
klem fra Line


Jeg deltar hos:


Motiv: Morgan's Artworld - Winter Fae 2
Papir: Bazzil - Kraft.  Papirdesign - Gledelig Jul - KristornVinter & snø og Iskrystall
Verktøy: Dies - Papirdesign - Snøfnugg- små
Annet: Motivet er gått over med Distress micro Glaze og Perfect Pearls.
Pynt: PD 14956 Trefigur (sprayet med brun mist) og Krystaller fra Prima.
Medium: Prismacolor

2 kommentarer:

  1. Utrolig søt tag!
    Takk for at du deltar hos Papirdesign :)
    God jul!
    DT- Renate

    SvarSlett
  2. Så lekker tag! Jeg elsker lag på lag <3 Tusen takk for at du deltar på Papirdesign's desemberutfordring :-) Vennlig hilsen DT - Cathrine.

    SvarSlett