fredag 2. mars 2018

❤ Dreams - DT bidrag hos Scrappiness ❤

Endelig fredag og snart helg, 
og idag vil jeg vise frem noen kort laget med stempler fra Visible Image..


Denne gangen har jeg lekt meg med Brusho, distress og embossing og det er SÅ gøy.


De nye stemplene fra Visible Image er bare lekre, 
og kun fantasien setter stopper for mulighetene.

Her har jeg stemplet øyet først, så dekket det til og brukt brusho
som jeg sprayet litt vann på. Avsluttet med litt hvit akrylmaling.
Inspirasjonen til dette fant jeg i galleriet til Visible Image.

Her har jeg brukt distress i forskjellige farger på hvitt glossy papir, så
stemplet teksten med embossing stamp pad og hatt på klart embossingpulver.
Varmet dette og avsluttet med å sverte hele kortet med sort stempelpute.
Tørket forsiktig av teksten etterpå, og slik ble resultatet.



Så da håper jeg at du har blitt litt inspirert til å leke deg litt med farger.


Ha en flott fredag og god helg når den tid kommer,
kos dere og vær kreativ.
Klem fra Line



Papirer: Sort og hvit bazzillglossy paper.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar