mandag 16. april 2018

❤ Konfirmasjon - Dt bidrag og utfordring hos Scrappiness ❤

God morgen alle.
Da står vi på terskelen til en ny uke, med mange nye muligheter,
og idag er det også min tur til å utfordre dere hos Scrappiness.

Jeg ønsker å se dere lage noe til Konfirmasjon.
Det seg være kort, invitasjon, bordkort eller alle tre.

Reglene for å delta finner du her.

Og her er hva du kan vinne:


Her kommer litt inspirasjon fra meg,
jeg har valgt å lage ett sett til konfirmasjon til ei jente.




Jeg har lekt meg med disse nydelige papirene fra papirdesign.

Bildet er funnet på nett. Str på kortet er 18 x 10

Og kan du tro at jeg faktisk bare har brukt 1 mønsterark til hele prosjektet.

Alle farger går igjen på både kort, invitasjon og bordkort.


Da håper jeg du har blitt inspirert til å bli med på utfordringen!
Lykke til :)

Klem fra Line


Papir: Grå, rosa og hvit bazzill, mønsterpapir fra Papirdesign - Marias verden - En dans på roser.
Pynt: bånd og blomster fra papirdesign.
VerktøySkjærebrett, tekst dies fra Nellie Snellen. Ramme fra Memory Box
Annet: Rammen har fått distress på de embossede detaljene.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar