tirsdag 1. mai 2018

❤ Konfirmasjon - DT bidrag hos Scrap from your heart ❤

Riktig god tirsdag alle sammen.
Da er vi kommet til årets første maidag,
og med det så presenterer vi vår tjueførste utfordring

❤❤❤

We wish you all a happy tuesday.
Then we have reached the first day of may,
and we are ready with our twentyfirst challenge

❤❤❤

Og denne utfordringen lyder som følger: Konfirmasjon
And this challenge is as follows: Confirmation

❤❤❤❤❤❤
Så hopp innom og bli med. Flott premie denne måneden.
So stop on by and join in. Great prize this month.
 
Her er hva jeg har laget til inspirasjon:
 
 
Inspirasjon og tutorial fant jeg hos Maya
Jeg er så glad i blått og brunt sammen
og papirene fra Papirdesign er jo bare helt knall.
Båndet som utgjør sløyfen i halsen er farget med Promarker,
for å få helt riktig farge.
 
 
Nå håper jeg at dere er blitt inspirert til å prøve også.
Jeg gleder meg til å se hva dere lager.
 
 
                                 Denne utfordringen går til 28. Mai kl 20.00
                                                            Lykke til!
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar