mandag 30. juli 2018

❤ Fairie Dust - DT bidrag hos Scrappiness ❤

God mandag alle sammen.
Da er vi klare for en ny uke
og her kommer litt mer inspirasjon fra meg.



Idag har jeg et par ATC tags å vise dere.
Så morsomt å ha slike liggende for evt bytting.


Og jeg har valgt å bruke de herlige mønsterarkene til Graphic 45.


Alle Graphic 45 sine papirer er jo så dekorative og fulle av detaljer, 
at man trenger ikke noen annen pynt.

Mye "fuzzycut" her, altså finklipping av detaljer.

Dette er de første 2, i en serie av 12 jeg har  tenkt til å lage.
Så tilslutt har jeg et eget lite minialbum med ATC tags.

Så da håper jeg du ble inspirert til å 
kanskje lage noen ATC'er du også.


Ha en nydelig og kreativ dag,
klem fra Line


Papir: Graphic 45 - Fairie Dust, tags
Annet: Alle kanter er svertet Distress ink
VerktøySaks og lim.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar