tirsdag 3. juli 2018

❤ Gratulerer- DT Bidrag hos Scrap from your heart ❤

God tirsdag alle sammen, 
vi er nå klare for en ny uke, sommer og sol
 og da presenterer vi vår tjuetredje utfordring hos Scrap From Your Heart.

Og utfordringen denne gangen er Alt er lov.


❤❤❤


Good tuesday everybody,

and we're now ready for a new week, summer and sun
and we are ready with our twentythird challenge over at Scrap From Your Heart.

And the challenge this time is Anything goes.

❤❤❤

Premien denne gangen sponses av Scrap from your heart.




Og her er hva jeg har laget

Et kort laget til en god kollega som nylig fylte 50. Og hun er veldig glad i blått.

Gaven var et gavekort, derfor valgte jeg å lage et kort hvor gavekortet
fikk egen plass.


Er så glad i disse tekstene fra Norsk Stempelblad.


Nå håper jeg at dere er blitt inspirert til å prøve også.
Jeg gleder meg til å se hva dere lager.


Denne utfordringen går til 28. Juli kl 20.00
Lykke til!
 
 


Papir: Bazzill - hvit og blå. Mønsterark fra Papirdesign - Drøm ditt liv og Lev din drøm
Pynt: Blomster fra Papirdesign
Verktøy: Skjærebrett, sommerfugl punch.
Stempel: Tekst fra Norsk Stempelblad.

Jeg deltar hos:

Kreativ Scrapping - utfordring # 6 & 7 - Blomster

Ha en nydelig og kreativ dag,
klem fra Line

1 kommentar:

  1. For et nydelig kort; elsker fargene og alle de flotte detaljene her:-)
    Takk for at du scrapper sammen med oss i Kreativ Scrapping.
    Sommerhilsen fra Sigrid

    SvarSlett